duminică, 30 decembrie 2012

Colaborare manichiura: La multi ani 2013!

Iata-ne la o noua colaborare de unghiute festive: "La multi ani 2013!". Singura cerinta ce trebuia respectata a fost ca cifrele 2013 sa se regaseasca pe unghiute(mie imi suna cam straniu anul 2013... in februarie implinesc 33 de ani... :).
Pentru ca este ultima postare din acest an(a 100 - a postare in patru luni de blogging : ) vreau sa va multumesc pentru ca m-ati urmarit, m-ati sustinut si ati lasat comentarii asa frumoase! In noul an va doresc sa va bucurati de cat mai multe realizari si sper ca si postarile mele viitoare sa va placa si sa fie utile! Kisses


Manichiura realizata de mine:












Ojele folosite:
Dupa ce am aplicat o baza transparenta si am lasat-o sa se usuce, am aplicat oje in nuante de rosu, grena, auriu(la baza unghiei), mov(in varf) si albastru, verde, auriu, mov pe inelar(utilizand tehnica buretelului). Pentru desene am folosit vopsele acril. La final am aplicat un top coat.

La locul faptei, dupa ce am terminat de realizat manichiura! :D
 Irene in actiune... :)))))

Haideti sa vedem si unghiutele celorlalte colege blogger-ite care au participat la aceasta colaborare!

Maia (Makeup by Maia) - http://makeupbymaia.wordpress.com/

A bientot!

14 comentarii:

  1. Woooow ♥
    Cat de frumos! Felicitari!

    Kisses ,
    Lavinia

    RăspundețiȘtergere
  2. waiii doamne cat de frumoase suntttt , esti ff talentaataa :***:***:**

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt geniale! Cele mai frumoase unghiute de anul nou pe care le-am vazut. Bravo :*

    RăspundețiȘtergere
  4. vaiiii, cat de superbe pot fi, felicitari!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Wow, wow, wow.
    E o manichiura de revista :)

    RăspundețiȘtergere
  6. doamne cat de frumoase sunt! mai ca nu-mi mai vine sa fac manichiura mea ca o sa fie nimic pe langa a ta :))
    prea prea frumoase!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Pai eu am o scuza... am facut liceul de arte plastice! :D

    RăspundețiȘtergere