sâmbătă, 22 decembrie 2012

Colaborare: Unghiute de Craciun

Este prima colaborare - ce presupune realizarea unei manichiuri - la care particip, alaturi de alte cateva colege bloggerite. Deoarece tema a fost ”Unghiute de Craciun”, am ales sa fac o manichiura cu motive specifice acestei sarbatori. Am tot vazut pe net manichiuri asemanatoare si trebuia sa incerc si eu! :))) Mi se pare tare haioasa si o port cu drag. Acum as vrea un pulover sau niste colanti cu motive de Craciun... :D





Produse folosite:  Farmasi 031, Flormar true color # 037
Nail art - SNC slim liner(alb) si Orkide art ist # 18, pensule pentru nail art si ustensila pentru facut buline

Flormar Nail care quick dry extra shine si Flormar nail care nourishing oil with vitamine

Haideti sa vedem si manichiurile celorlalte fete:


A bientot!

12 comentarii:

  1. nu am cuvinte..vaai..cat de frumoase sunt!!! <3
    eu ma rezum la colantii mei si la pulovarasul meu cu model asa :)) pentru ca nu mi ar iesi in veci pe unghiute

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt extraordinar de frumoase! Adorabile!!!!! Imi plac foarte mult!

    RăspundețiȘtergere
  3. Super frumoase, mie imi place la nebunie combinatia asta! Si ce ren dragalas :X Pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Merci, fetele! Modelul acesta si cele cu fulgisori de nea imi plac cel mai mult dintre manichiurile specifice Craciunului. Mi-am luat si eu un pulovar cu motive de Craciun! : )*****

    RăspundețiȘtergere
  5. Merci!!!! Sa știți ca motivele sunt destul de ușor de facut(cu excepția renului :)))) Pentru buline am folosit instrumentul acela de facut punctulete... Am sa fac o poza si cu produsele folosite si o s-o adaug la postare!

    RăspundețiȘtergere
  6. eu la punctat folosesc boldul, deci cum nu am scule, desigur nici mana ta, nu imi ies pe masura si trecand peste manichiura ta e superbaa!

    RăspundețiȘtergere
  7. Merci! Sa stii ca sunt de efect motivele pentru ca dacă te uiti de aproape... sunt cam tremurate! :)))))) o fi si mana involved... nu zic nu ; )*

    RăspundețiȘtergere
  8. Apropo, părerea unui băiat - care a comentat la postarea mea de pe Facebook - a fost ca unghiile sunt frumoase dar modul de prezentare nu( gestul cu mâinile ca o ghiara). Ce ziceti? Are dreptate? :)

    RăspundețiȘtergere