sâmbătă, 29 decembrie 2012

My style

M-am gandit ca la sfarsit de an sa va arat articolele mele vestimentare si accesoriile preferate in 2012 si in general(perioada de referinta aleasa este toamna). Stilul meu vestimentar actual este unul casual dar nu sport(nu imi plac deloc adidasii si treningurile).

Gentile preferate
o geanta mica gen Chanel de la Stradivarius
geanta cu tinte New Look si Conversi din piele(negru cu auriu)
geaca jeans Mexx si geaca mea de piele preferata

un sacou care imi place mult

jeans Stradivarius

esarfa pe care am purtat-o cel mai des


my hat : D
tricourile cu referire la Paris...





colanti(am muuuulti) si pantaloni gen colant





Sacouri Reserved






cureaua mea preferata - Reserved

o esarfa simpatica
camasa preferata
pantofi

 
sunt, de fapt, corai
o rochita din dantela pe care am purtat-o cu drag
accesorii pentru baza gatului(peste bluze la baza gatului sau helanci)
cerceii mei preferati(am foarte multe perechi si mi-a fost greu sa aleg : )))



bratarile pe care le iubesc(cele din piele sunt de la Morellato si celelalte doua sunt din perle seashell) , pe langa trei bratari din snur de matase pe care nu le dau jos(fiecare au cate un charm: crucea egipteana, ochiul turcesc si scarabeul egiptean)

ceasul Philip watch
 
si, pe final, parfumul Coco Mademoiselle(alaturi de perle... am o adevarata colectie de bijuterii cu perle :)


A bientot!


Un comentariu:

  1. Ce stil frumos ai! Îmi plac foarte mult ”preferatele tale”...mai ales cele cu referire la Paris :X! Și bijuteriile sunt superbe :)

    lessismorebysimina.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere