luni, 3 decembrie 2012

November Beauty Products

In luna noiembrie am preferat un machiaj mai lejer: bb cream(NO 7 triple protection tinted moisturiser), farduri crema(Maybelline color tattoo si Essence stay all day) , rimel ce nu incarca genele(Maybelline One by one volum” express) si lip balm-uri colorate(MUA kiss me, Too Faced mood swing). Pentru iesirile ”in oras” am optat, in mod special, pentru fondul de ten Bourjois Flower perfection si rujurile MAC Vegas Volt sau ELF (nuantele sociable si voodoo).



Farduri crema  Maybelline Color tattoo in nuanta bold gold, Essence stay all day in varianta copy right

 *rujurile ELF in ambalajele lor initiale


Ruj MAC Vegas Volt, lip balm MUA kiss me, Too faced mood swing si cele doua cutiute de la Peggy Sage in care sunt de fapt rujurile ELF sociable si voodoo(le-am transferat pentru ca nu imi plac ambalajele rujurilor ELF :)

 Pensula Real Techniques pentru aplicarea blush-ului(o ador!), Iluminator Sleek glo peach shimmer

 Desert Essence 100% pure jojoba oil(il folosesc pentru demachiere), No 7 triple protection Tinted moisturiser

Highlighter Dermosil, Rimmel Scandaleyes Liner Waterproof Kohl Kajal, Maybelline One by one volum” express mascara


Uitasem de ojele preferate!!! Am purtat rosu, grena, auriu si glitter/flakies! :D






A bientot!

6 comentarii:

  1. este bun rujul de la Elf ??(primul din poza )

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt pigmentate si se simt placut pe buze; nu rezista foarte mult dar mie imi plac nuantele(si miros frumos)!

    RăspundețiȘtergere
  3. A si eu un ruj de el elf si mi sa rup de cum l-am primit

    RăspundețiȘtergere
  4. Ambalajele rujurilor ELF chiar au minusuri ; din cauza asta le-am mutat in casetele de farduri PS( s-au le puteți pune intr-o carcasa specială cu locuri pentru mai multe rujuri; astfel va creati propria paleta de rujuri ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Abia astept sa pun si eu gheara pe pensula aia! Mi-am luat colectia Core si-mi place de mor :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Si mie imi plac mult pufoseniile de pensule de la RT! Cea pentru aplicarea blush-ului este geniala! :**

    RăspundețiȘtergere