miercuri, 14 mai 2014

Navy nails in a rainy day

Astazi am realizat o manichiura in stil marinaresc (navy nails), in culorile specifice: alb, albastru, rosu si auriu. Am folosit lacuri de unghii texturate Golden Rose Holiday, nuantele 61 (albastru), 82 (auriu), 83 (alb) si 64 (rosu). Bulinutele le-am realizat cu ajutorul unui instrument special de nail art (dotting tool) iar dungile cu ajutorul benzilor insa nu s-au lipit cum trebuie (oja fiind texturata) si a trebuit sa revin putin cu o oja alba pentru nail art (tot de la Golden Rose). Va reamintesc ca magazinul online www.cosmania.ro va asteapta cu mari reduceri la produsele Golden Rose! Urmariti si pagina de facebook Golden Rose Romania pentru a fi la curent cu noutatile. ; )
Pentru ca a plouat toata ziua, nu am iesit afara pentru sedinta foto si pozele nu sunt calitative (asa ca am sa va arat doar doua poze facute in interior).





LovelyWholesale - Facebook Daily Giveaway
Giveaway pe pagina de Facebook (Aici): "Win LW Free Items"
Concursul se desfasoara zilnic (in fiecare zi va fi ales cate un castigator), in perioada 14 Mai - 14 Iunie. LIKE & SHARE!


Kisses, G

6 comentarii: