luni, 14 iulie 2014

Summer outfit

Indraznesc sa va arat o tinuta in care nu o sa ma vedeti pe strazile Bucurestiului, ci mai degraba as purta-o in concediu la mare. Pantalonii scurti Stradivarius, achizitionati de la Kurtmann.ro, sunt foarte frumosi insa eu consider ca trebuie sa fii in forma fizica buna (atentie la coaja de portocala ; ) ca sa alegi pantaloni (atat de) scurti si sandale/ pantofi cu toc/ platforma.
*Va dati seama ca am ales pozele astfel incat sa nu oripilez privirile... sper! : ))

 Outfit: Pantaloni scurti Stradivarius via Kurtmann.ro (Aici), Maieu Pull and Bear via Kurtmann.ro (Aici), Sandale Amiclubwear (Aici), ochelari de soare Lovelywholesale (Aici)





Accesoriile pe care le-am asortat la tinuta: Cercei Lovelywholesale (Aici) si colier Rosewholesale
*Perfect match cu lacurile de unghii Golden Rose Holiday (le puteti achizitiona si online de la www.cosmania.ro)! <3

Alte doua articole comandate la Kurtmann.ro: bentitele de par Bershka (Aici) si curea Pimkie (Aici)

"Sauvage" outfit! <3 *Ceasul este de la Lovelywholesale si il gasiti Aici, colierul este de la Sammydress (Aici)

Kisses, G

15 comentarii:

  1. mie imi place ..intradevar pantalonii prea scurti nici eu nu i-as purta decat la mare insa iti sta tare bine

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci! Nu credeam ca o sa postez vreun outfit cu pantaloni asa scurti... dar voila! : ))*

      Ștergere
  2. super incaltarile si tu arati tare bine!

    RăspundețiȘtergere
  3. Superba tinuta G si iti sta tare bine in ei......sa vezi coaja mea de portocalaaaaa :))))) eu nu indraznesc sa ma imbrac asa :)))),esti o frumusica <3 pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Prinde bine (si pica rau : ) cate o sedinta d'asta foto; eu dupa ce m-am vazut in unele poze am zis ca nu mai mananc nimic! : )))))

      Ștergere
  4. Subscriu celor scrise puţin mai sus, arăţi foarte bine! :-)
    Sandalele cuceresc la prima vedere fără nici cel mai mic drept la replică! ♥♥♥

    RăspundețiȘtergere
  5. Georgia, draga mea, arati foarte bine, nu pari sa ai celulita si-mi place ca esti foarte vesela si colorata, ochelarii sunt super!!
    Mi-am cumparat si eu recent o bentita, in genul aleia mai colorate pe care o ai si tu, abia astept s-o port <3
    Pupici!!

    http://www.newtouchofcolor.com/

    RăspundețiȘtergere
  6. mie mi se pare ca arati foarte bine in aceasta tinuta.. :) nu cred ca ai de ce sa iti faci probleme. :)
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce vorbesti tu acolo? Arati foarte bine! :) Eu zic, tot inainte cu astfel de postari!
    Tinuta este intr-adevar potrivita pentru vacanta, dar sa sti ca imi place. Botinele cel putin sunt dementiale. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Cum oare sa oripilezi privirile, esti intr-o forma excelenta! Arata beton picioarele tale bronzate! :D
    Cat de mult imi place contrastul dintre nuantele tari ale sandalelor si pantalonilor! Si accesoriile sunt frumoase!
    You're so cool, lady! :)

    Kisses!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  9. Arati foarte bine, iti faci prea multe griji ;) Imi place combinatia de culori albastru-galben :D

    http://butterfly9999.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  10. ai niste picioare foarte frumoase, asa ca nu ai de ce sa iti faci griji in privinta pozelor :)
    cel mai mult imi plac accesoriile.. si papuceii..insa eu i-as vrea pe un verde neon :))

    RăspundețiȘtergere