vineri, 29 august 2014

OOTD: Gladiator sandals make you feel invincible!

Astazi avem: rochie din dantela, sandale gladiator, bijuterii vintage (aripi, inimioara, perle etc)... si atitudine de Xena, Printesa Razboinica. : )))) Tare m-am mai distrat cand am vazut pozele... Cred ca sandalele astea romane ma fac sa ma simt puternica si invincibila. : )))
Nu stiu cat de mult ma avantajeaza acest model de sandale (imi da impresia ca scurteaza picioarele, plus ca pozaciul meu este mic de inaltime si ies putin cam 'deformata'... ), insa sunt foarte comode si versatile. Le-am asortat cu o rochita simpla din dantela si cateva bijuterii din bronz (mi-ar fi placut si o bratara solida, lata, tot din bronz... am trecut-o in wishlist). Vara viitoare cred ca voi achizitiona si o pereche mai inalta (cu mai multe cureluse) si, eventual, o Chakram (arma de temut a luptatoarei in discutie ; ) pentru a-mi completa outfit-ul. : ) Tare curioasa sunt ce parere aveti voi despre aceasta tinuta!?




 Outfit: Lace dress, Gladiator sandals - Amiclubwear (click Here), Heart necklace - Rings & Tings (click Here) or Here, Wings Necklace - Crown Fashion (click Here), Bracelet - Crown Fashion (click Here).












                                              Kisses with Golden Rose Velvet Matte 11, G

8 comentarii:

  1. Îmi place foarte mult ultima poză! ♥
    Atitudinea completează ţinuta, preţios accesoriu ♥
    Rochiţa e foarte frumoasă, iar la sandale apreciez comoditatea :-)
    Pupici, weekend frumos! ♥

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place rochita, iti sta bine :X

    gya-make-up.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  3. intradevar sandalele te fac sa fi o Xena,daca schimbi incaltarile poti schimba si personajul...mie rochita imi place oricum :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Iti sta foarte bine! Cat de mult am cautat colierul asta :)) vazusem candva in Stradivarius dar cand am mers sa mi-l iau nu mai era :(

    http://voxofvanity.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
  5. rochita e adorabila. imi place la nebunie. trebuie neaparat sa fac si eu o astfel de achizitie :D
    puup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Superba tinuta <3,imi place tare mult cum iti sta cu parul asa,in ultima poza se vad bine suvitele <3.Pupici

    RăspundețiȘtergere